Jobb,Handel,barnvakt

Vaknade jätte tidigt idag... Men somnade om lika snabbt = D hese
sen när ja vaknade igen så var kl halv 12 så ja tänkte kanske bäst att gå upp och göra sig i ordning och sen dra in till stan och precis när ja börjat borsta tänderna så ringde telefonen. Det var syrran hon ville att ja skulle hjälpa till i affären så jag åkte in till stan och så fick ja jobba lite. Sen handlade ja lite kläder

Sen fick jag åka och passa min syster son =) det var mysigt vi spelade lite wii och sen såg vi på Harry Potter och åt två glassar =) mums!
Men nu ska jag göra mig lite fin för det är min sista kväll på sommarlovet för morgon börjar skolan. Fy vad jag är nervös! :P puss puss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0