Sängen väntar!

Gud jag är så trött.....
Denna dagen har varit lång och tröttsam även om jag inget gjort..
Jag är nervös som en idiot.. A innan man går och lägger sig får man la ta och hissa och dissa lite kanske.
  • Jag har äntligen köpt mig en Ipod :P
  • Jag har hittat världens underbaraste kille <3
  • Har varit med min underbara Matilda!

  • Jag börjar snart i skolan och jag känner ingen där.
  • Kommer inte träffa matilda på länge..
  • Det är inget fint väder



Ja det var vad jag hade att säga för denna kväll nu väntar jag bara på ett samtal fån min underbara Pontus!

jo vet nu nu är jag satt och skrev detta kom min snälla farmor och gav mig en hundralapp :P hehehe vet inte varför men hon sa för att jag alltid är så snäll hihihi det är bra att ha en farmor ibland för morgon skall jag schappa!!!!!! Då måste ja ju ha pengar ; D

A ska lägga mig i min goa säng nu puss puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0