Jag är jävigt nöjd!

Fan skolan kompisar allt känns as bra nu än sä länge har träffat några helt underbara människor!



Idag var det en riktigt kul dag med =) vi fick pröva på en massa saker som ex volymföning, styling med platttång, permanenta och olika flätningar kul så in i helvete!!!! = ) sen feer det spelade vi brännboll gud tycker synd om dig julia! när du halka stackare :P <3 Sen gick juJulia, sofie och jag lite på stan det var kul! = )






Imorgon fyller lilla eddie år! då ska man gratta honom och vet ni jag slutar vid 11 morgon gött! = D då blir det att handla lite kläder och present till min underbara matilda som kommer till mig i helgen vi ska fira vår 16 års dag tillsammans eftersom vi inte träffas på vår 16 års dag måste vi göra det innan = ).

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad kul att höra att allt går så bra för dig med skolan och allt! Det verkar som du fått många nya och bra kompisar och att du trivs!!! :D Saknar dig gumman, måste ses snart! Puss&kram Rebecca <3<3 det är så tomt här hemma utan dig! :( <3

2010-08-19 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0