SÖMNIG!

Varje morgon har ja brått att göra mig i ordning så har inte blivit att jag lagt upp något på morgonen sorry men hoppas det går bra när jag kommer hem från skolan ist =)
Jaha skolan idag var med lära känna grejer sen fick vi gå till Mirage och kolla på hårprodukter och sång as bra! för vi får allt billigare för vi går frisör :P och grejen är att man inte behöver bara köpa grejerna till skolan utan man kan även köpa tyck schampo och balsam till sig själv det gillar JA!
Ja vad ska jag ta och göra nu... det är ju inget roligt väder så ja kan inte ut och springa ler jo jag kan ju men det vill jag inte för vill inte bli sådär jätte blöt så väntar ett tag med det ;P Det blir la att lata sig vid tv (inte bra) finns get annat att hitta på :P jao det  var dagens :P chao chao ;)


HAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0