söndag 22/8

Förlåt förlåt förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag men min dator har cpat :S men nu är jag hos min syster ska sova här tills imorgon och kom ihåg att det är min stora dag imorgon jag fyller 16! det ska bli kul och sen är det skola men och det rä kul med skolan nu för jag har träffat så himla bra kompisar! Det är julia, sofie, bella, emmie och några till =) några riktigt goa tjejer! =D
I helgen blir det nog karsefors sova hoa pontus och sen kalas för mig =) hihihi, jag lovar att försöka udddatera lite mer sen men på torsdagar och ferdagar kommer det handla om frisör bara så ni vet ;) by by nu ska jag njuta de sista timmarna på söndagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0