trött trött trött...

Denna dagen har varit seg när jag vaknade3 av väckarklockan visste jag nästan inte vart jag var, måste börja gå och lägga mig tidigare :P hehehe,
När ja kom te skolan var alla jätte nere pga detta skitväder vi har här nere! vf kan det inte komma snö ist för regn det är ju ändå såpass kallt nu.
Aja sitter på jobbet nu men funderar på att dra hem och städa lite efter mig och pontus heheh vi e inte de bästa på att hålla rent :P Men skall man orka sig genom sen stora stan hela vägen till lägenheten det är tveksamt ;) hehehe
ikv kommer älsklingen hem till mig han har bara varit hemma över dan men saknar honom redan love ya! 

puss på er ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0